Biseptol – eficient in lupta cu infectiile respiratorii

Gama albastra de la Dacia Plant protejeaza, amelioreaza si previne infectiile respiratorii. Nu numai ca produsele BiSeptol sunt create din cele mai bune plante medicinale, dar retetele originale, bazate pe studierea atenta a cercetarilor in domeniu, au efecte excelente in lupta cu infectiile respiratorii.

Produsele din gama BiSeptol au diferite formule si forme de prezentare. Fiecare dintre ele este destinata unui anumit scop si/ sau pentru modalitati diferite de administrare.

Albastru vine de la aer, de la respiratie usoara si puternica si asta trebuie sa stiti despre BiSeptol: este gardianul sistemului respirator si primul ajutor in caz de infectii respiratorii.

In gama BiSeptol se regasesc sirop cu albastru de metilen si extract concentrat din plante; BiSeptol spray cu propolis, albastru de metilen si argint coloidal, fara alcool; BiSeptol drops - cu propolis si albastru de metilen; BiSeptol apa de gura cu albastru de metilen si eucalipt; BiSeptol cu artemisinina si chinina comprimate (Zn si D3).

Substantele naturale reunite in aceasta gama unica au efecte antivirale, antibacteriene, antibiotice si antifungice pentru ameliorarea rapida a simptomelor infectiilor respiratorii si nu numai.

Ce face BiSeptol o gama premium?
Inainte de a incerca sa creionam originalitatea produselor din aceasta gama unica, va propunem sa trecem in revista cateva definitii importante ale unor termeni pe care ii regasim in descrierea produselor BiSeptol:

Antibacterian: Orice lucru care distruge bacteriile sau le suprima cresterea sau capacitatea de reproducere. Caldura, substantele chimice precum clorul si medicamentele antibiotice au toate proprietati antibacteriene. In ceea ce privesc substantele naturale cu aceste efecte, ele actioneaza direct asupra capacitatii de multiplicare a bacteriilor si pentru anihilarea acestora.

Antibiotic: Antibioticele sunt medicamente care ajuta la oprirea infectiilor cauzate de bacterii. Acestea fac acest lucru prin uciderea bacteriilor sau prin impiedicarea copierii lor sau a reproducerii lor.

Cuvantul antibiotic inseamna „impotriva vietii”. Orice medicament care ucide germenii din organismul nostru este, din punct de vedere tehnic, un antibiotic. Dar majoritatea oamenilor folosesc termenul atunci cand vorbesc despre medicamente menite sa omoare bacteriile.

Antiviral: un agent care ucide un virus sau care ii suprima capacitatea de a se replica si, prin urmare, ii inhiba capacitatea de a se inmulti si de a se reproduce. In ultimii ani au fost dezvoltate o serie de antivirale sintetice in incercarea de a copia capacitatea substantelor naturale de a inhiba virusurile.

Dezvoltarea antiviralelor in laborator a ramas mult in urma fata de cea a antibioticelor din cauza specificitatii virusurilor. Un virus este practic doar material genetic, ADN sau ARN, cu cateva enzime, infasurat intr-un strat proteic. Din punct de vedere tehnic, un virus nu este viu, ceea ce face cu atat mai dificila anihilarea lui. Virusurile se reproduc (fac copii ale lor) prin deturnarea mecanismului de replicare a celulei pe care o infecteaza, astfel incat este dificil sa ucizi virusul fara a ucide celula.

Antifungic: substante care functioneaza fie prin  uciderea celulelor fungice - de exemplu, prin afectarea unei substante din peretele celular, determinand scurgerea continutului celulei si moartea celulei sau prin preventia cresterii si reproducerii celulelor fungice.

Din natura, complex de beneficii

Este evident ca mecanismele de inhibare a replicarii agentilor patogeni sau de ucidere a acestora sunt extrem de complicate, ceea ce a facut complicata si obtinerea in laborator a medicamentelor care sa lupte impotriva acestor agenti.

Este motivul pentru care antibioticele au aparut de-abia in anii 1920 sau pentru care medicamentele antivirale se afla inca intr-o perioada de pionierat.

In natura insa toate aceste substante sunt prezente dintotdeauna si fac posibil ciclul naturii si supravietuirea celor mai puternice exemplare. In ultimii ani cercetarile asidue si standardizarea substantelor naturale bioactive a dus la aparitia unor produse naturale eficiente, sigure si special create pentru preventia si tratarea anumitor tipuri de infectii.

BiSeptol sirop - cu albastru de metilen si extract concentrat de plante – este produsul care te ajuta in cazul in care infectia respiratorie iti da tarcoale sau chiar s-a instalat. Beneficiaza de un complex excelent de plante medicinale care, alaturi de miere si de albastrul de metilen ajuta organismul sa lupte mai eficient impotriva infectiei respiratorii prin stimularea sistemului imunitar si elibereaza caile respiratorii prin calmarea tusei uscate si mentinerea secretiilor normale la nivelul tractului respirator. In plus, ajuta la vindecarea mai rapida prin efectele sale imunostimulente, antiinflamatoare si antibacteriene. Este indicat in gripa, raceala, infectii respiratorii, bronsite, laringite, traheite, tuse, laringo-traheo-bronsite, catar bronhic.

Albastrul de metilen, folosit de zeci de ani pentru tratarea infectiilor si a cazurilor de otravire, se afla pe lista celor mai sigure medicamente, lista intocmita de Organizatia Mondiala a Sanatatii.

BiSeptol cu artemisinina si chinina comprimate (Zn si D3) – comprimatele BiSeptol sunt create pentru mentinerea si stimularea imunitatii, in special pentru folosirea in perioada sezonului rece. Comprimatele contin echinacea, chinina, artemisinina, zinc, vitamina D3, pin, eucalipt, uleiuri esentiale, toate contribuind la efecte antivirale, analgezice, antiinflmatoare, antibacteriane si antitumorale puternice.

Chinia si artemisina sunt substante naturale cu efecte excelente in combaterea malariei, iar studierea lor a pus in valoare efectele lor antimicrobiene, antipiretice, imunostimulente si antiinflamatorii puternice. Este si motivul pentru care sunt incluse in comprimatele BiSeptol si contribuie eficient la ameliorarea infectiilor respiratorii si a simptomelor acestora.

In plus, zincul si vitamina D3 ajuta organismul sa functioneze la capacitate maxima si sa fie mereu in alerta si gata de cel mai bun raspuns imunitar. Zincul este un mineral esential, fiind un co-factor enzimatic implicat in peste 200 reactii enzimatice. Indeplineste diverse functii in diviziunea celulara, functionarea glandei tiroide, coagularea sangelui sau vindecarea ranilor. De asemenea, este un nutrient esential pentru sistemul imunitar (formarea celulelor natural killer), avand un rol cheie in combaterea infectiilor  virale.

La randul sau, vitamina D3 este esentiala pentru organismul uman si nu numai ca adjuvant in absorbtia corecta a calciului, ci ca substanta cu rol extrem de important in  functionarea corecta a sistemului imunitar, preventia proliferarii celulare anormale, ameliorarea infectiilor, a bolilor cardiovasculare si a depresiei.

Comprimatele BiSeptol sunt excelente in managementul eficient al infectiilor virale si pentru preventia imbolnavirilor.

BiSeptol spray cu propolis, albastru de metilen si argint coloidal, fara alcool – calea cea mai rapida de a scapa rapid de neplacutele dureri de gat si pentru mentinerea sanatatii aparatului respirator. Ori de cate ori simtim ca ne ”zgarie” in gat este bine sa punem spray-ul BiSeptol la treaba! Cu albastru de metilen si cu argint coloidal spray-ul contribuie la lupta cu agentii patogeni, ambele substante fiind cunoscute pentru excelentele lor efecte antimicrobiene!

Albastrul de metilen a fost preparat pentru prima data de chimistul german Heinrich Caro in 1876 si de atunci si-a dovedit mereu eficacitatea in lupta cu malaria, infectiile fungice, cele microbiene si ca agent antitoxine. Capacitatea sa de a inhiba rapid durerile de gat este cunoscuta de zeci de ani motiv pentru care badijonajul cu albastru de metilen era modul preferat de actiune. Astazi nu mai este nevoie de acest badijonaj mai mult decat neplacut ci numai de 2-3 pufuri de albastru de metilen!

Utilizarea argintului pentru a controla infectiile era obisnuita in civilizatiile antice. In ultimii ani, argintul (sub forma de argint coloidal) a reaparut ca o optiune terapeutica din cauza prevalentei crescande a rezistentei bacteriene la antimicrobieni. Acest interes reinnoit i-a determinat pe cercetatori sa investigheze modul in care ar putea fi imbunatatite proprietatile antimicrobiene ale argintului, extinzand astfel posibilitatile pentru aplicatiile antimicrobiene.

O serie de studii au pus in lumina cateva aspecte interesante legate de folosirea argintului ca agent antimicrobian:

• Pansamentele pe baza de argint si-au imbunatatit mult eficacitatea in comparatie cu pansamentele standard
  • Recent s-au dezvoltat geluri topice eficiente pentru tratarea ranilor arse care au in compozitie nanoparticule de argint sau saruri de argint
  • Argintul este utilizat in prevenirea infectiilor in timpul si dupa operatiile dentare
  • Utilizarea argintului pentru proprietatile sale antimicrobiene este in crestere in numeroase domenii, inclusiv in sectoarele medical, de consum, agricol si industrial.

BiSeptol drops - cu propolis si albastru de metilen – perfecte pentru a fi luate la serviciu sau la scoala, dropsurile BiSeptol sunt ideale pentru decongestionarea tractului respirator, linistirea tusei si a inflamatiei. Are in compozite extracte de plante medicinale, propolis si albastru de metilen.

Propolisul este cea mai puternica substanta antimicrobiana regasita in natura, iar numeroasele studii au pus in evidenta efectele sale antimicrobiene, antioxidante, antifungice, imunostimulente si regenerative. Propolisul are proprietati farmacologice si farmaceutice ajutand la vindecarea ranilor si a pielii si chiar la ameliorarea bolilor neurovegetative si a aterosclerozei.

BiSeptol apa de gura cu albastru de metilen si eucalipt ca sa incheiem prezentarea produselor BiSeptol intr-o nota optimista si sanatoasa, va prezentam apa de gura BiSeptol! Nu este doar o apa obisnuita de gura care lasa in urma o respiratie proaspata ci un ajutor de a ne mentine, usor si placut, sanatatea bucala!

Apa de gura are in compozitie puternicul antimicrobian albastru de metilen si uleiuri esentiale care aduc la randul lor efecte antiinfectioase puternice si o senzatie de prospetime de lunga durata!

Gama BiSeptol este gama special creata pentru sanatatea aparatului respirator si poarta girul calitatii Dacia Plant, avand in compozitie substante naturale de cea mai buna calitate, minerale, vitamine si substante cu puternice efecte antimicrobiene.

Iarna aceasta se poarta albastru! Multa sanatate!