Deciziile strategice au dus la o crestere de 24% pentru Dacia Plant

Deciziile strategice au dus la o crestere de 24% pentru Dacia Plant Brasov, 3 martie 2016: Prin eforturi continue, calitate constanta a produselor si inovare, sustinute de o abordare profesionista, Dacia Plant se afla astazi pe un trend ascendent si are produsele prezente in farmacii si magazine naturiste, precum si in retailul modern. Dezvoltarea spectaculoasa a pietei suplimentelor nutritive si concurenta in crestere obliga companiile sa investeasca in tehnologie si mai ales in specialisti cu experienta care sa genereze strategii coerente pe termen mediu si lung. Sunt pasii pe care i-a urmat si Dacia Plant, una dintre primele cinci companii romanesti de suplimente nutritive din tara, care a inregistrat astfel in 2015 o crestere a cifrei de afaceri de 24% fata de anul precedent. Una dintre deciziile strategice luate de conducerea Dacia Plant a fost trecerea de la un sistem de management antreprenorial la manageri cu experienta pentru departamentele cheie ale companiei, care au adus know-how, proceduri si viziuni noi pe termen lung. “In strategia noastra de dezvoltare, specialistii vor detine un rol cheie. Am atins un prag de dezvoltare care impune un management performant, proceduri riguroase, un sistem eficient de control si, nu in ultimul rand, planificare strategica, care pot fi generate doar de persoane cu experienta si cunostinte solide in domeniul in care activeaza. O astfel de abordare va face diferenta intre o dezvoltare sanatoasa pe termen lung si abordarea oportunista, orientata doar spre rezultatele imediate” a declarat Cosmina Oprea, Director General Dacia Plant. Revizuirea strategiei de vanzari si distributie a dus la cresterea prezentei produselor Dacia Plant in farmacii si supermarketuri, pe langa canalul deja consacrat al magazinelor naturiste. • Prezenta in farmaciile independente la nivel national s-a imbunatatit vizibil in urma demararii colaborarii cu Farmexpert, unul dintre cei mai importanti distribuitori de medicamente si parafarmaceutice, cu o experienta incontestabila si o abordare inovatoare a acestei piete. • Suplimentele nutritive Dacia Plant au fost mult mai prezente in 2015 si in marile lanturi de farmacii, precum Catena, Belladona, Dona si Sensiblu. • Dupa pasii mai timizi din anii precedenti, produsele Dacia Plant au patruns intr-un mare numar de locatii ale "retailului modern", de la lanturi de supermarketuri precum Billa si DM la hypermarketurile Kaufland, Carrefour si Cora. Produsele Dacia Plant sunt astfel accesibile unui numar tot mai mare de consumatori, dintre care unii abia incep sa descopere beneficiile suplimentelor naturale din plante. Decizii strategice a implementat si departamentul de marketing, prin regandirea directiilor de comunicare si schimbari la nivel de portofoliu. • Produse deja consacrate din portofoliul companiei au primit un impuls prin campanii TV si online (Calmotusin®), altele au fost regandite pentru o utilizare mai usoara si mai eficienta (Extract Natural de Propolis sub forma de spray), de asemenea au aparut produse noi sub brandurile Sublima (destinat femeilor) si Ingerasul (produse create special pentru copii). • Portofoliul companiei a fost completat de categoria produselor alimentare bazata in principal pe sucuri 100% naturale, fara zahar si fara conservanti. Sub brandul Bun de Tot®, Dacia Plant comercializeaza sucuri, nectaruri, dulceturi si paste vegetale. • In a ultimul trimestru a anului a fost relansat site-ul companiei, daciaplant.ro, regandit pentru o utilizare mai usoara si acces facil de pe dispozitivele mobile. Site-ul are acum un design nou, mai placut si permite plata cu cardul. Dacia Plant a inceput sa culeaga roadele schimbarilor strategice din ultimii trei ani si este decisa sa isi consolideze prezenta pe piata prin produse de calitate, 100% naturale, destinate mentinerii sanatatii si prevenirii bolilor pentru toate categoriile de varsta. Dacia Plant estimeaza ca piata de suplimente va continua sa creasca si in anul 2016, datorita interesului din ce in ce mai mare pentru folosirea suplimentelor nutritive, interes manifestat in ultimii ani de consumatori tot mai tineri. Persoanele active au inceput sa constientizeze ca este mult mai usor sa previi bolile decat sa le tratezi si ca produsele naturale sunt aliatul cel mai bun in mentinerea sanatatii. „Concurenta pe aceasta piata se va intensifica, iar castigatori vor fi cei care vor reusi sa isi respecte promisiunile facute consumatorilor. Este momentul maturizarii si consolidarii modului in care companiile romanesti inteleg sa isi promoveze si distribuie produsele. Diferenta o va face investitia in branduri, inovatia, brandingul si creativitatea. Loializarea consumatorului se va face doar prin produse de calitate care au in spate o strategie bine definita de promovare si distributie” a declarat Carmen Dinca, Director Marketing Dacia Plant. *** Din septembrie 2013 echipa Dacia Plant a fost completata cu un nou Director Vanzari, Liviu Ungureanu, cu experienta in FMCG, care a ocupat anterior pozitii importante in cadrul departamentelor de vanzari in companiile Coca-Cola si Wrigley. Din februarie 2015 s-a alaturat echipei manageriale si Carmen Dinca, Director Marketing cu experienta de peste 20 de ani in FMCG food si non-food, ocupand pozitii similare in Colgate-Palmolive, Coca-Cola, Wella si Wrigley/Mars.   Despre DACIA PLANT: Dacia Plant este compania romaneasca cu produse naturale inspirate din retetele traditionale (romanesti si dacice) adaptate stilului modern de viata. Toate produsele Dacia Plant dispun de concentratiile maxime necesare de substante active si nu contin aditivi, conservanti, coloranti sau indulcitori artificiali. In fabrica de la Bod-Brasov, Dacia Plant produce peste 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi si siropuri bazate pe plante atent selectionate si extracte standardizate. Printre brandurile Dacia Plant se numara Dacia Plant®, Interferonat®, Ingerasul®, Sublima® si Detoxicolon® , Pentru mai multe informatii, accesati daciaplant.ro.
Leave a Reply