DaciaPlant
DaciaPlant
dacia plant
Passiflora

Vazute recent

Passiflora

Passiflora

72 de comprimate la pret de 60

15.04 RON

Passiflora

Pret:

15.04 RON


Cantitate:

In stoc:

DA

Despre produs

arrow
  • PASSIFLORA
    Calm și liniștit

     

    PASSIFLORA (Passiflora incarnata) este un produs natural recomandat pentru reducerea tensiunilor psihice, conferind o stare de linişte şi calm lăuntric.

    DESPRE PASSIFLORA:
    Originară de pe continentul american, passiflora (numită şi floarea-pasiunii sau maracuja) este o plantă agăţătoare, ce poate ajunge până la 12 m lungime. Passiflora a fost descoperită în Peru, în anul 1569, de către medicul spaniol Monardes, care a urmărit întrebuinţarea plantei la populaţia indigenă. După întoarcerea sa în ,,Lumea Veche”, Monardes a utilizat passiflora datorită efectelor sale calmante şi sedative în: anxietate, depresie, iritabilitate, insomnie, tensiune psihică şi afecţiuni cardiovasculare pe fond nervos..


    Contribuie la

    - reducerea tensiunilor psihice, conferind o stare de linişte şi calm lăuntric
    - armonizarea stării psiho-emoţionale
    - eliminarea tensiunilor psihice care împiedică instalarea somnului
    - protejarea organismului împotriva stresului, contribuind la eliminarea disconfortului ce poate apare la nivelul:
           - aparatului cardiovascular
           - aparatului digestiv (stomac,colecist,intestine)
    - reducerea spasmelor care apar la nivelul musculaturii netede (abdominale, urinare etc.).


    Contraindicatii

    Sarcină, alăptare, alergie la passiflora, intoleranţă la lactoză.

  • Adulţi: câte 1 comprimat de 3 ori pe zi, cu 30 de minute înaintea mesei.
    Pentru reducerea tensiunilor psihice şi armonizarea stării psiho-emoţionale se administrează câte 2 comprimate de 2 ori pe zi, dimineaţa şi seara, cu 30 de minute înaintea mesei.
    Pentru eliminarea tensiunilor psihice care împiedică instalarea somnului se administrează 2-3 comprimate în doză unică  seara, cu 2 ore înainte de culcare.

    Tineri între 15 şi18 ani: jumătate din doza adultului.
    Copii sub 14 ani: cu avizul medicului.

    Comprimatele se înghit cu apă sau se sfărâmă în gură (absorbţia substanţelor bioactive este mult mai rapidă). În caz de dificultate la înghiţire, comprimatele se pot rupe în două.

  • Ingrediente/comprimat: passiflora (Passiflora incarnata) - flori (500 mg); celuloză microcristalină; dioxid de siliciu coloidal; stearat de magneziu.

Prezentare

arrow
Forma de prezentare 72comprimate

Spune-ne parerea ta

arrow
specialistul Dacia Plant (04/08/2014)
Pentru insomnie va recomand produsul SOMNOFORT comprimate (2cpr. administrate seara, cu 30 minute inainte de culcare).
neacsu maria (04/08/2014)
iau passiflora cand sunt stresata si nu pot sa dorm. este foarte bun,isi face efectul imediat.
A.M. (02/04/2014)
Sunt o persoana nervoasa si irascibila. De cateva luni ma confrunt cu stari de anxietate si ma enervez din orice. De cand iau acest produs am devenit mai linistita.

Nota:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi


banner

Articole

arrow
Sfaturi si remedii naturale impotriva anxietatii

Ești anxios? Urmatoarele sfaturi te vor ajuta să devii mai relaxat.

Anxietatea este o stare psihologică și fiziologice caracterizată prin componente somatice, emoționale, cognitive și comportamentale. În prezența sau chiar în absența unui stres psihologic, anxietatea poate crea stări de frică, îngrijorare și teamă. Anxietatea este privită ca un răspuns normal într-o situație stresantă, dar când apare în situații care în mod obișnuit nu sunt generatoare de stres, se transformă într-o stare patologică. Atunci când anxietatea devine excesivă, acesta poate fi clasificată sub numele de „tulburare anxioasă”.

Anxietatea este o stare care poate apărea de multe ori fără un stimul identificabil. Ca atare, aceasta se distinge de teamă, care este un răspuns emoțional la amenințări percepute. În plus, frica este legată de comportamentele specifice de evadare și evitare, în timp ce anxietatea este legată de situații percepute ca incontrolabile sau inevitabile. O altă viziune definește anxietatea ca „o stare sufletească de spirit orientată spre un viitor, de la care individul se așteaptă să primească rezultate negative”, sugerând o distincție între pericolele viitoare și pericolele imediate, ceea ce diferențiază anxietatea de frică.

 

Efectele anxietății


Efectele fizice ale anxietății pot include palpitatii cardiace, slăbiciune și tensiuni musculare, oboseală, greață, dureri toracice, dispnee, dureri abdominale, cefalee. Organismul se pregătește să se confrunte cu frica: crește tensiunea arterială și frecvența cardiacă, apar tanspirațiile reci, crește fluxul sanguin pentru a face față solicitărilor musculare, se diminuează funcțiile sistemelor imunitar și digestiv (reacție luptă sau fugi). Semnele exterioare ale anxietății pot include paloarea feței, transpirație, tremor și dilatarea pupilei. O persoană ce are o criză de anxietate poate experimenta de asemenea, o reacție de evitare sau o stare de panică. Cuvântul „panică” derivă din greacescul πανικός, „creat de zeul Pan”, care se amuză speriind turmele de capre și oi. Deși starea de panică nu afectează toate ființele care suferă de anxietate, există și simptome comune. Panica apare de obicei fără avertisment și, deși adesea frica este irațională, percepția pericolului este reală. O persoană ce trăiește starea de panica simte de multe ori ca și cum era gata să moară sau ca și cum a fost expusă unui pericol de moarte.
Anxietatea include nu numai semne fizice, ci și emoționale. Acestea sunt „sentimente de teamă sau amenințare, tulburări de concentrare, tensiune si nervozitate, presimțirea că ceva rău se va petrece, iritabilitate, neliniște, cautarea unor semne superstițioase care vor fi interpretate într-un mod prăpăstios, până la coșmaruri, senzația că totul este înfricoșător. Efectele cognitive ale anxietății pot include gânduri asupra unor pericole ascunse, generate de frica de moarte.
Acestea pot afecta și somnul și au și alte efecte fizice, cum ar fi onicofagia (roaderea unghiilor) și alte efecte motorii.

 


Epidemiologie


Tulburarile de anxietate sunt foarte frecvente. Așa cum sunt definite în DSM-IV (Manualul Statistic de Diagnostic al Tulburarilor Mentale), aceasta reprezintă aproape 30% din populatia din SUA, iar vârsta de debut este 11 ani. Acesta predispune la un risc crescut de depresie și se asociază cu anumite comportamente care pot genera probleme de sanatate, cum ar fi fumatul, alcoolismul sau sedentarismul.
Aproape 40% dintre americanii cu tulburări anxioase nu primesc niciun tratament pentru această afectiune, iar ceilalți primesc tratamente cu medicamente de sinteză ale căror efecte secundare sunt de cele mai multe ori mai periculoase decât însăși boala pe care o tratează (gura uscată, transpirații, vasodilatație, frisoane, urticarie, reacție anafilactoidă, vasculită, sindrom serotoninic (care poate merge până la deces), diaree, greață, văsături, hepatită idiosincratică, echimoze, ataxie, tremor, anxietate, palpitații, anxietate, oboseală (somnolență, astenie), tulburari ale concentrării sau ale proceselor de gândire (diminuarea concentrarii, a proceselor de gândire, depersonalizare), reacții maniacale, tulburări ale somnului (vise anormale, insomnie), alopecie, tulburarea vederii, dificultăți de urinare, descreșterea libidoului, anorgasmie, impotență).

 


Diferite tipuri de anxietate:

  • Anxietate de separare: această anxietate este descrisă la copii și poate provoca probleme grave.
  • Angoasa existențială: apare atunci când atunci când ființa umană ignorantă își dă seama că există posibilitatea de a înceta să mai existe. Apoi dezvolta anxietate față de realitate și existență. În realitate, conform a nenumărate dovezi, sufletul își continuă existența în alte lumi subtile (lumea cealaltă).
  • Anxietate datorită examenelor: anxietate datorată examenelor se poate manifesta ca stare generală de rău, teamă sau frică la studenții care se tem că vor pica un examen.
  • Anxietate socială: Această anxietate există în diferite grade la multe persoane. De exemplu, artiștii au trac la debutul unei reprezentții. Atunci când există o teamă marcată și persistentă la una sau mai multe situații sociale se numește fobie socială.
  • Anxietatea față de boală: unii cercetători sugerează că putem îmbunătăți calitatea vieții bolnavilor de cancer prin tratarea anxietății lor. Aceasta formă de tratament constă de obicei din consiliere, tehnici de relaxare și utilizarea de tratamente din plante.

 

 

Remedii naturale pentru anxietate



Dacă vă simțiți copleșit de griji, fiți siguri că tratamentele vă pot ajuta să ieșiți din această stare: unele specii de plante medicinale și uleiuri esențiale din plante pot crește puterea terapeutică a unei băi fierbinți, liniștitoare.

 


EmocalmMedicamentul special creat pentru această situație, Emocalm, alături de alte ceaiuri de plante Sunătoare, Roiniță, Lavandă, Valeriană și deasemenea unele alimente reconfortante din care excludem proteinele animale, îmbibate cu hormoni de stres secretați sub imperiul angoasei morții animalului sacrificat, fac parte din arsenalul dumneavoastră de remedii naturale.

 

Baia relaxantă. Cada cu hidromasaj este una dintre cele mai agreabile și mai eficiente remedii pentru a ne calma. În această baie vom reuși să ne înnecăm aproape toate necazurile. Aceasta va fi chiar mai mult mai eficientă dacă adăugați în apă ulei de levănțică (sau flori uscate). Această plantă miraculoasă atât de plăcut parfumată este cunoscută de mii de ani pentru proprietățile sale calmante. Probabil datorită uleiului volatil cu miros placut, constituit din acetat de linalol, geraniol, linolol în stare liberă, valerianat de linalol, boreol, cumarină, substanțe amare, hernianrina, cineol, nerol, furfurol, alfa pimen, criofilen etc. Dacă nu aveți timp pentru face o baie, aplicați cateva picături de ulei esențial pe frunte.

 

Exerciții de respirație. Întodeauna stările de anxietate și depresie sunt asociate cu o respirație incorectă, superficială, preponderent claviculară în care nu angrenăm deloc mușchiul diafragmă. Oxigenarea sângelui este astfel deficitară, cu repercusiuni asupra întregului metabolism, inclusiv cel al hormonilor neurotansmițători ce sunt responsabili de sănătatea sistemului nervos. Vă oferim un exercițiu simplu, extraordinar de eficient ce este indicat să fie făcut pe stomacul gol. Se inspiră lent, umflând abdomenul (puteți pune mâna pe el pentru a simți mișcarea) și evitând respirația care provoacă ridicarea umerilor. Țineți respirația patru sau cinci secunde, apoi expirați lent retragând abdomenul. Repetați până când se instalează starea de calm, minim 7 minute zilnic. Acest exercițiu pune în acțiune diafragma, un mușchi foarte important care apoi presează pe organele abdominale și pune în circulație sângele și fluidele stagnante în această zonă și care la multe ființe umane se traduce printr-o monumentală burtă.

 

O băutură fierbinte. Pentru a calma stresul, bea o ceșcă de ceai cald; acest lucru este un remediu popular vechi împotriva insomniei. Sunt indicate ceaiuri de lavandă, roiniță, sunatoare, busuioc ce poate fi îndulcit cu miere de albine. Aceasta ne va aduce un sentiment de bunăstare.

  • Cătușnica (Nepeta cataria). Planta care excită pisicile are efectul opus la om. Acesta conține substanțe chimice care acționează ca un sedativ ușor.
  • Hamei. Planta care dă berii aroma sa caracteristică este cunoscută de mult timp ca un sedativ. De fapt, înainte de mecanizarea recoltei, muncitorii care culegeau conuri sufereau în timp de somnolență inexplicabilă și au fost sfătuiți să lupte cu somnul cântând.

Nu alimentați anxietatea. Nu consumați cafea, ceai negru sau cola. Rezultatele unui studiu indică faptul că cei care suferă de anxietate pot fi mai sensibili la cafeină decât ceilalți.

Atenție la consumul de băuturi alcoolice. La început, alcoolul poate da impresia de calm, dar în timp efectul se stinge și se intensifică anxietatea și chiar depresia.

Mișcarea. Sportul este excelent pentru alinarea anxietății. O plimbare alertă, rapidă de 30 de minute produce eliberarea de endorfine, substanțe chimice care anihilează durerea și îmbunătățesc starea de spirit.

Practica meditației. Câteva ședințe pe zi, cu durata de 15 minute fiecare poate avea un efect transformator extraordinar și chiar salvator. Meditația clasică în care ne focalizăm asupra unei stări benefice, cum ar fi starea de entuziasm, de bucurie, de fericire, de iubire este extrem de eficientă. Mai putem recurge la rugăciune, la contemplare (peisaje frumoase din natură, jocurile pline de candoare ale copiilor, o pisică ce se spală etc.). Indiferent de forma pe care o ia acest exercițiu, vă va determina să vă concentrați pe momentul prezent și vă va distrage mintea de la alte preocupări.

Îngrijirea unei grădini de flori sau chiar și a unei singure plante, vă poate ajuta foarte mult. La fel și preocuparea de a avea în grijă un animal de companie.

Luați comprimate. Mirosul de valeriană nu este atât de agreabil, dar în comprimatul Emocalm nu se mai simte, iar efectele sale asupra anxietății sunt certificate de studii clinice recunoscute în lumea medicală. Rezultatele unor studii indică faptul că ingredientele active ale acestei plante acționează asupra acelorași receptori ai creierului ca și unele anxiolitice de sinteză. Luați 1-2 comprimate de două ori pe zi și o dată înainte de culcare.

Emocalm conține și sunătoare (Hypericum perforatum) Sunatoarea are capacitatea de a crește cantitatea de serotonină, produsă la nivelul creierului, efect similar medicamentelor antidepresive.

Passiflora este o altă plantă din complexul Emocalm. Are foarte multe indicații terapeutice:

  • Anxietate, sindrom anxios-depresiv - Pacienții tratați cu extract de Passiflora au înregistrat o scădere a intensității și a frecvenței stărilor de angoasă, de teamă fără motiv aparent, o îmbunătatire a somnului și a vieții psiho-afective pe ansamblu, fără efecte secundare.Passiflora
  • Atacuri de panică - în multe cazuri, apariția lor a fost foarte mult rărita, până la dispariție, cu ajutorul curelor cu Passiflora. Între altele, Passiflora previne apariția senzației de moarte iminentă, atenueaza fobiile si diversele angoase care duc la declanșarea atacurilor de panică.
  • Accese de furie, comportament violent - ajută la un mult mai bun control al emoțiilor, diminuează iritabilitatea și favorizează instalarea unei stări de calm. Persoanele care se înfurie ușor, care în situațiile tensionante devin agitate și agresive ar trebui să urmeze cura cu Passiflora. a dat rezultate și în cazul copiilor și a adolescenților violenți.
  • Dependența de droguri - un studiu clinic, făcut pe consumatorii de droguri, a arătat ca extractul de Passiflora este foarte eficient pentru a ajuta pacientii sa scape de dependență, în special contra simptomelor fizice și pentru echilibrarea psiho-mentală a dependenților. Deocamdată, Passiflora și-a dovedit eficiența contra dependenței de opiacee (heroină, morfină, hașis etc.).B Natural

  • Dependenta de alcool
  • Adjuvant in epilepsie
  • Adjuvant in Parkinson
  • Hipertensiune, tahicardie pe fondul unor emotii negative, de tipul furiei, fricilor.
  • Astm
  • Tuse

Luati un complex de vitamina B în fiecare zi. Rezultatele studiului indica faptul ca aceste vitamine sunt medicamente naturale anti-stres și deficitul lor poate cauza anxietate (știm, de exemplu, că organismul are nevoie B6 pentru a dezvolta serotonina).